среда, 5. фебруар 2014.

Cinderella Screwed Me Over by Cindi Madsen

Žanr:
Čiklit; Komedija

Upravo danas sam završila sa čitanjem ove knjige i rekoh gvožđe se kuje dok je vruće...
Cindi Madsen piše u stilu Sofi Kinsele ali sa predivnim sarkazmom umesto humora.
Knjiga koja se zasniva na teoriji da nas (ženski rod) je Disney, pa nema boljeg izraza za to, zajebao.
Od malena smo odrasle gledajući Pepeljugu, Snežanu, Auroru (Uspavanu lepoticu), Belu i ostale Disney devojke kako pronalaze svoje hrabre prinčeve ali da li ste se ikad zapitale šta dolazi posle onog Happily-Ever-After? 
Ja se tačno sećam kako sam se jednom, dok sam još bila klinka, gledajući Snežanu, iznervirala. Avaj, crtać se završio tako što su njih dvoje odjahali u zalazak, a mene je već tad zanimalo šta je bilo posle. Da li su se venčali, kakva je bila svadba, kakvu je venčanicu Snežana imala pa koliko su posle dece imali, kako su se zvala deca itd. I ako moram da priznam i danas me zanimaju te ´nebuloze´ali zanima me šta je bilo posle između Sneže i Princa kada je prošla ta honeymoon faza, kada su počeli da uviđaju nesavršenstvo svoje druge polovine?
Ova knjiga se upravo bavi ovom tematikom, ili ti pokazuje da nijedna ljubavna priča nije savršena.
Poprilično zanimljiva knjiga, madam moram da priznam da me je glavna junakinja Darby u par navrata iznervirala ali u svakom slučaju sve je dobro što se dobro svrši.
Poučna priča za sve one singl devojke koje su postale cinične i ogorčene jer su poljubile previše žaba a nijedna se nije pretvorila u princa.
There is hope for everyone of us, hopefully ;)

***+
by Bookworm

Нема коментара:

Постави коментар