четвртак, 30. јануар 2014.

Breathe (Colorado Mountain #4) by Kristen Ashley

Žanr:
Ljubavni; Savremena Romansa; Misterija; 

Colorado Mountain #4

Kristen Ashley je na početku ove knjige preporučila da preslušamo sve pesme koje spominje u knjizi, pogotovo dve koje spominje u samom uvodu. Jedna od tih pesama je obrada čuvenog hita Holding out for a Hero, ovaj put u izvodnji Ella Mae Bowen koju ću nakon ovog posta okačiti pošto me je pesma očarala. Volim kada pisci spominju određene pesme u knjigama. Kad slušam te pesme, nekako imam osećaj da sam bliža likovima, da bolje razumem njihovu priču. Upravo Holding out for a Hero na najbolji mogući način opisuje Faye Goodknight; stidljivu, lepu, bibliotekarku. 
Faye obožava knjige, toliko da svaki svoj slobodni trenutak provodi zadubljena u njima, ali to ne znači da nije primetila prelepog lokalnog heroja, detektiva Chace Keatona. Prvi put kada je Faye ugledala Chace, znala je da je on taj. i narednih 13 godina je provela u fantaziji nadajući se da će jednog dana ta fantazija postati njena stvarnost. Chace je oduvek znao šta želi, veliku kuću okruženu belom ogradom, troje dece i ženu koja odlika čistoće i klase. Prvi put kada je ugledao Faye znao je da je ona ta. Anđeo koji je pao sa neba i koji će biti samo njegov. Ali život je imao druge planove i Chace je pokupio prljavštinu koja mu je zagadila dušu i koja ga izjeda iznutra. Faye želi da mu pomogne da se izbori sa svojim demonima i da shvati koliko je čist. Ali on mora da joj dozvoli da mu pomogne, mora da joj veruje da je dovoljno jaka da deli i prihvati njegovu prošlost koja je mračna. 
Čitajući ovu knjigu često sam gubila dah, baš kao Faye. Priča me je u mnogo navrata dotakla i rasplakala. Po meni je ovo najbolja priča u ovom serijalu. 
Za one staromodne devojke koje i dalje veruju u heroje i vitezove koji su veći od života. Ja sam ta devojka. I ako me je često sramota da to priznam.

*****+
by Bookworm

Нема коментара:

Постави коментар