уторак, 21. јануар 2014.

The Gamble (Colorado Mountain #1) by Kristen Ashley

Žanr:
Ljubavni; Savremena Romansa; Misterija

Colorado Mountain #1

Moram da priznam da sam sasvim slučajno otkrila Kristen Ashley ali bila je to ljubav na prvi pogled. Žena prosto ume sa rečima. Zavela me je sa Dream Man serijalom, očarala Rock Chick serijalom pa sam odlučila da pročitam sve njene knjige. Sledeći serijal na agendi je bio Colorado Mountain.
The Gamble, i ako obimniji roman, skroz je bio vredan potrošenog vremena. Priča me je bukvalno progutala. Likovi su tipični za K.A. rad. Alfa mužjak (koji su na ivici odumiranja u današnjem ´modernom´svetu) i heroina koja traži sebe u ovom zbunjujućem svetu. U ovom slučaju priča koja me je lično dirnula i rasplakala u par navrata. Misterija je više prisutna u ovom serijalu, nego što je to slučaj sa ostalim serjalom. Likovi su stariji, iskusniji, zreliji. 
Radujem se ostalim knjigama u serijalu i uopšte ne sumnjam da će me očarati isto kao što me je The Gamble očarala.

Knjiga koja je našla mesto u mojem srcu, nadam se da će i u vašem.

*****
by Bookworm

Нема коментара:

Постави коментар