среда, 1. јануар 2014.

Uvod

Želja da postanem pisac javila se kada sam upisala fakultet koji nije bio u mom životnom planu. Od malih nogu sam sanjala da ću jednog dana biti doktor, međutim kad su mi roditelji saopštili da neće biti u mogućnosti da me školuju najmanje 6 godina studija, morala sam da izaberem neku drugu opciju.
Engleski mi je oduvek bio blizak pa sam u poslednjem trenutku odabrala njega da studiram. Survivor po prirodi, pronašla sam novu ljubav, nove snove među mojom nametnutom realnošću. Knjige.
Knjige su bile moje saputnice od malih nogu ali moram da priznam da tek pri studiranju se moja ljubav prema njima uvećala. Učivši jezik otkrila sam veće zadovoljstvo čitajući knjige na jeziku na kom su napisane. Ta navika je do dana današnjeg ostala u meni. Sada mi je skoro pa nezamislivo da čitam knjige u prevodu.
U 2013. godini sam pročitala 132.knjiga i za 2014. sa postavila cilj da pročitam 150. knjiga.
Neke od njih su bile, moram reći, očajne, besmislene. A neke od njih su me osvojile i očarale.
Smatram da je u mojoj dužnosti da pročitam što veći broj knjiga, da bih jednog dana kad napišem svoju priču bila sigurna da je ona moja. Čitajući knjige drugih autora, što poznatih, što manje poznatih, sve više pronalazim stvari koje me oduševljavaju ali i sitnice koje me nerviraju. Trudim se da učim na njihovim greškama i nadam se da ću jednog dana moći ponosno da kažem da sam pisac.
Ovaj blog je napravljen sa željom da podelim sa drugim ljudima moje utiske o knjigama koje prolaze kroz moje ruke. Pošto je moj ukus eklektičan i žanrovi će biti raznovrsni. Od YA preko klasika pa do erotskog romantičnog.
Vaši komentari su dobrodošli.

Bookworm

Нема коментара:

Постави коментар