четвртак, 30. јануар 2014.

Jagged (Colorado Mountain #5) by Kristen Ashley

Žanr:
Ljubavni; Savremena Romansa; Drama; 

Colorado Mountain #5

Moram da priznam da me je Ms.Ashley razočarala sa ovom pričom. 
Pošto je K.A. zasluženo među mojih top 5 pisaca, verovatno je i kriterijum veći. Šta da kažem osim da me je žena razmazila. Navikla sam da obožavam njene knjige a pogotovo njene likove. Međutim sada to nije slučaj. Priča prati Zaru koja je slepo zaljubljena u Ham-a. Ham je nomad, rolling stone, barmen koji menja lokaciju barem tri puta godišnje a sa lokacijom menja i devojku. Mada devojka nije prava reč, pre će biti ljubavnica. Tako je i upoznao Zaru. Međutim ona mu je toliko ušla pod kožu da je ostao sa njom u kontaktu i između poslova uvek dolazio da iskoristi povlastice koje mu je ona pružala pa posle par dana nastavio ka svojoj daljoj destinaciji. Sve bi to bilo prihvatljivo (koliko-toliko) u današnjem modernom svetu ali čovek ima 42 godine!
32 godišnja Zara je sa druge strane slepo zaljubljena u njega i naivna kada je on u pitanju. Međutim posle par godina veze sa povlasticama i veze na daljinu, ona pronalazi stabilnog muškarca koji želi da se skrasi, koji želi porodicu, i koji sve to želi sa njom. I Zara dolazi do odluke da se skrasi ali ne uzima u obzir da su njih dvoje skroz drugačiji po naravi i tako se njihov brak posle 3 godine završava razvodom. 
Racesija udara Ameriku u to vreme i Zara gubi svoj posao. I tako Zara gubi brak, posao, stabilnost, na kraju i kuću. I tu naravno dolazi Ham koji najbolje u ovoj sceni (susret posle 3 godine) ističe svoju sebičnost, tvrdoglavost i aroganciju. Posle određenog vremena, glupih ´svađa´, par naravno završava zajedno. I naravno onda Zarina porodica pravi još jedan haos od njenog života ali Ham tu naravno uskače kao heroj da odbrani Zaru.
Nisam jedna od onih feministkinja do srži. Smatram da smo svi različiti ali isti (ako to uopšte ima smisla) ali... ova priča mi definitivno nije legla. Ham me podseća na arogantnog viteza koji smatra da je iznad svih a Zara me podseća na naivnu plavušu bez mozga i stava. Možda su ovo suviše grube reči ali pod ustiskom sam par njihovih scena koje su me toliko iznervirale da sam u par navrata zamalo razbila telefon o zid.
Ali ponavljam se, OVO JE ČISTO MOJE MIŠLJENJE! 
Po prirodi sam alergična na aroganciju pa pretpostavljam da me je zbog toga ova knjiga malčice više razočarala. A i stvarno sam očekivala više :(
Ali avaj, ako kojim slučajem uživate u onim pričama o herojima i damama u nevolji onda je ovo prava knjiga za vas.

**+
by Bookworm

Нема коментара:

Постави коментар